کد خبر: 96124464
تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 اسفند 1395
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

تهران – ایرنا – نماینده ویژه دونالد ترامپ شامگاه سه شنبه در دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی بر ضرورت دست یابی به یک راه حل صلح آمیز در مناقشه فلسطین تاکید کرد.

به گزارش چی 24 به نقل از ایرنا:

به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، «جیسون گرینبلات» نماینده ترامپ در دیدار با "محمود عباس" در رام الله درخصوص صلح میان فلسطینی ها و رژیم صهیونیستی گفت وگو کرد.
بنابراین گزارش، جیسون گرینبلات در توئیتی نوشت: من و محمود عباس درخصوص چگونگی رسیدن به صلح و نیز ساختار نیروهای امنیتی فلسطینی و توقف اقدامات تحریک آمیز بحث و گفت وگو کردیم.
کنسولگری آمریکا نیز در بیانیه ای اعلام کرد: جیسون گرینبلات و عباس بار دیگر بر پایبندی تشکیلات خودگردان فلسطینی و آمریکا در تلاش برای دستیابی به صلح واقعی و همیشگی میان فلسطینی ها و اسرائیل تاکید کردند.
محمود عباس نیز در این گفت وگو تاکید کرد که گزینه راهبردی فلسطینی ها تحقق تشکیل دو کشور فلسطینی و یهودی است.
دو طرف در این گفت وگو همچنین درخصوص طرح های حمایت اقتصادی فلسطینی ها و اهمیت تضمین فرصت های اقتصادی برای فلسطینی ها بحث کردند.
فرستاده ویژه "دونالد ترامپ" پیش از سفر به رام الله با "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تل آویو گفت وگو کرده بود.
مواضع دونالد ترامپ درخصوص مناقشه فلسطین به گونه ای بوده که بسیاری از فلسطینی ها بر این باورند که رئیس جمهوری آمریکا از رژیم صهیونیستی جانبداری می کند.
رئیس جمهوری آمریکا پیش تر گفته بود که تشکیل دو کشور فلسطینی و یهودی تنها راه حل دستیابی به صلح میان فلسطینی ها و رژیم صهیونیستی نیست.
شبک**9365**1392**مترجم: رضا میرزائی**انتشار : ابوالفضل بابایی

انتهای پیام /*

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین